Re: ¿eby dobrze gra³o i nie szpeci³o biurka ;)

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 16:01:36 MET

PSYLO jest autorem poni¿szej tajemniczej notatki, zapisanej pradawnymi
runami na ko¼lej skórze:

> Moc wcale nie jest tutaj wyznacznikiem, choæ faktycznie s³abo to one nie
> graj± ;-) Chodzi³o mi raczej o sam± jako¶æ brzmienia, bardzo poprawn±
> jak na zestaw 2.1.

domy¶li³em siê. ale to taki trochê skrót my¶lowy by³: widz±c przy
g³o¶nikach komputerowych moc 90W, RMS oczywi¶cie, pozwala to spodziewaæ
siê czego¶ ponad standard, wiêc i dobrej, w takiej czy innej skali,
jako¶ci brzmienia.

--
                 _____