Re: Wymiana GF FX500 na GF 6800XT

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 14:43:01 MET

PSYLO napisał(a):

> Między FX5200 a 6800XT? Kolosalna.
Świetnie :)

> Zasilacz jest kiepski i może sprawiać problemy (z uszkodzeniem
> podzespołów komputera włącznie). Poważnie się zastanów nad czymś
> poważnego producenta.

Akurat z tego zdaję sobie sprawę, gdyż poprzedni iBox kupiony dawno temu
z obudową (wiem, tak się nie powinno robić;) poszedł z dymem miesiąc
temu. Obecny dostałem w ramach gwarancji i wstawiłem go tylko
"przejściowo". Na szczęście poprzednio nic się nie zepsuło, ale teraz
nie chcę już ryzykować. Niezależnie od tego, czy kupię tę kartę w tym
tygodniu wymieniam zasilacz. Tylko jaki wybrać, aby uciągnął mój zestaw?
(oprócz karty dołożę może jeszcze RAMu, poza tym mam dwa dyski, dwa
napędy i dwie karty PCI). Chciałem kupić Modecoma z serii MC 400W, bo
podobno są dobre i tanie :)