dysk samsung - jak uruchomic hutil bez dyskietki?

Autor: em.er <em.er_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 12:36:29 MET

Witam, mam w laptopie dysk samsunga który co jakiś czas ma problemy z
wystartowaniem. Coś w nim klika, piszczy i szumi. Na stronie samsunga
jest programik do diagnozy hutil, ale jest napisane że uruchamia się go
ze startowej dyskietki, na której on sam automatycznie zapisjue loga
z ew zapisem błedów. Moj problem polega na tym że nie mam napędu dyskietki.
Czy istnieje możliwość uruchomienie, lub przetestowanie dysku bez napędu?

pozdrawiam
em.