Re: Podkrecenie - do posiadaczy E6300 i P5B Deluxe

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpawp>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 11:15:05 MET

>Trzymam kciuki :-)

>Napisz co udało Ci się wycisnąć z tego sprzętu.

Poszedlem na łatwiznę i wpisałem wszystko co u Ciebie. Niestety mam inne
pamięci i może mój procesor mimo takich samych symboli jest troche slabszy -
u mnie nie ruszył przy 415, nie ruszył przy 400 dopiero przy 390 ruszył bios
i pokazał temperaturę 38 stopni (wiec w spoczynku) przed zmianami pokazywał
31 znaczy to, że procesor uruchomił się z wyższym taktowaniem. Niestety nie
chciał mi wejść do Windows... i jak już miał wstać to restart i tak w kółko.
Niestety treraz chwilowo nie mam czasu na testy, a musiałbym poszukać
dodatkowych informacji aby sprawdzić które opcje będą miały wpływ na
stabilność, a może to kwestia źle zamocowanego radiatora?. Na razie
zostawiam go na "ślimaczym" ustawieniu 320 i biore się do pracy. :)

Pzdr
Jacek