Problem z Belinea 108080

Autor: Tomasz Sanecki <xan_at_-nospam-.metal.art.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 22:31:30 MET

Witam wszystkich,

mam problem z monitorem Belinea 108080 i zanim
go rozkręcę postanowiłem napisać na grupę - a
nóż ktoś miał podobny.

Monitor podczas pracy zgasł i więcej się nie
zaświecił - niestety dokładnego opisu nie
podam ponieważ to nie ja pracowałem podczas
wystąpienia usterki. Ekran jest cały czarny,
jednak charakterystyczne jest lekkie mruganie
diody ok 2razy na sek... czy wiecie może co
ono sygnalizuje? Ewentualnie jakie są najczęstsze
usterki w tym modelu?

Z góry dziękuję za sugestie

--
T.