problem z softem od udostepnionej przez siec drukarki

Autor: Mariusz <szmit_at_[WYTNIJ_TO>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 20:38:32 MET

Witam. (Sorry, jesli to NTG).
Udostepnilem sobie przez siec drukarke (HP PSC 1315) (podlaczona jest do
kompa z Winda 2000). Nie wiem dlaczego, ale na kompie (z Winda XP), na ktory
udostepnilem ja przez siec, w opcjach drukowania nie ma opcji "drukowania
dwustronnego", ktora normalnie wystepuje w tych samych opcjach na kompie
udostepniajacym... Wlasciwie to nie jedyna opcja, ktorej tam brakuje...
Czesto drukuje dwustronnie i mi ta opcja jest potrzebna, ale przeciez nie
bede drukowal strona po stronie przekladajac kazda po kolei, ani tez wysylal
plikow na komp udostepniajacy, zeby z niego je wydrukowac - w koncu po cos
ta siec jest... :-)
Da sie cos na to poradzic? Moze to wina systemu operacyjnego, a wlasciwie
przygotowanego pod dany system oprogramowania? Moze po prostu w
oprogramowaniu dla XP nie wystepuja niektore opcje, ktore wystepuja w tym
samym oprogr. dla windy 2000??? Mozliwe to?

Z gory dzieki za pomoc.
Pozdrawiam.