Re: Asus M2N-E

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 16:31:59 MET

Kor napisał(a):
> Witam
> Posiadam w/w plyte i uzywam zintegrowanej karty dzwiekowej. Podlaczylem pod
> nia glosniki 5.1 creativa. Uruchamiam SoundMax (oprogramowanie dodane do
> plyty glownej) biore test glosnikow, ustawiam 5.1 ii nie daje dzwieku na
> subwoofer i centralny glosnik. Troche mnie to denerwuje, bo nie slzsye co
> mowia w filmach. Glosniki sa napewno sprawne. Zmienilem oprogramowanie na
> nowsze (beta) i na nich dziala subwoofer, ale centralny nie dziala i tylne
> glosniki.
> [...]
nie znam tych glosnikow, ale znam plyte. pod plyte podpiete sa logitechy
5400 i zarowno na wyjsciu cyfrowym jak i zwyklym problemow nie bylo.
wszystko to dziala na oryginalnych sterownikach dolaczonych do plyty,
wiec, albo cos zle podlaczyles, albo glosniki zle, albo cos sie popsulo
na plycie. sterowniki nie maja tu raczej nic do rzeczy, bo jak napisalem
u mnie na tych sterach wszystko dziala.