Mozna wstadzic pamiec Value RAM do ML350?

Autor: Tom <guma_at_irc.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 14:43:35 MET

Witam,
Musze dokupic pamiec do ml350 G3 (ddr 266 ECC). Pamiec hp odpada ze wzgledu
na cene. Pamiec dedykowana kingostona kosztuje ok 700 netto za 1GB. Pamiec
Value jest o polowe tansza. Tylko nie wiem czy pamiec Value bedzie dzialac.
Moze ma inne wymiary niz pamiec dedykowana, moze trzeba wybrac single rank,
dual rank. Kombinuje poniewaz moge zaoszczedzic na 6GB sporo kasy ale
niestety nei wiem czy ktorys model Value Ram zadziala. Prosze o pomoc
bardziej zorientowanych w temacie
pozdrawiam
Tomek