Re: czy płyta jest uszkodzona?

Autor: bart <nolina_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 12:36:10 MET

> A kable na 100% dobre? Podpięcie też zgodnie z zasadami?
> Zasilacz dobry i sprawdzony miernikiem?

Kable wydaje sie ze sa dobre.Zreszta próbowałem też podłaczać jakimis starymi
kablami-tasma i było tak samo. Zasilacz to Tacens Valeo 480.Sprawdzalem tylko
napiecie USB,5V wiec ok.Jeden pendrive działał w porzadku.Dodam jescze ze te
nie działajace pendrivy starsznie sie grzeja wetkniete w port USB
Podczas startu kompa widac tylko w biosie DVD.Nie widzi HDD (SATAII). I tak
chodzi.
Nie wiem co można tam źle podłączyć.Wszystko wydaje sie tam jasne w kwestii
podłaczania.