coś się zepsuło ale nie wiem co..

Autor: <plecak777_at_o2.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 12:29:03 MET

witam

Pewnego dnia gdy włączyłem komputer nie uruchomił się system, nie
było charakterystycznego "bip" monitor też niczego nie wyświetlił,
tylko czerwona dioda która zawsze cały czas podczas pracy komputera
się świeciła, teraz miga (po odłączeniu HDD przestała, ale poza
tym nic sie nie zmieniło) Otworzyłem, popatrzyłem, wiatraczek na
procku nie pracuje, a właściwie delikatnie drga, jakby chciał a nie
mógł ruszyć. Po kilku dniach kupiłem nowy, identyczny na
wielkość, tylko ten zamiast 12V <(lub równe) 0.28A miał 0.19A 12V)
ale to chyba nie ma większego znaczenia..zainstalowałem no i on
identycznie się zachowuje; drga tylko. Zdjąłem go z radiatora
(myślełem ze może coś go tam uwiera, ale nie, jak luzem leży też
tylko drga). Komputer nie jest pierwszej młodośći cel 500mhz
mendocino na apollo via. W dokumentacji płyty nie znalazłem nic o
miganiu. Co Waszym zdaniem może być nie tak?

pzdr