Re: Jeden HDD na SATA2 i drugi na ATA

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 11:49:37 MET

news:l5ecpe.6ls.ln@kwinto.prv...
> "rageofhonor" <bloodsport@poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
> [...]
>
> Rozumiem, że piszesz o przejściówce Gigabyte? Dzięki za ostrzeżenie.

Tak GIGABYTE. Nie wiem czy to wina tej przejściówki czy też płyty. Ale
wszystko powinno było wtedy bez problemu funkcjonować ze sobą. Bo
przejściówka i płyta są tej samej firmy.

Nie wiem czy to coś da ale zamieszczam nadruk znajdujący się na tej
przejściówce

9U AWM E96118-D STYLE 21149 30V 80*C VW-1 Serial ATA 26AWG CABLEPLUS