Re: RAID 0 czy dodatkowy 1GB RAM Co da lepszy efekt???

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 08:19:39 MET

Cos mi tu nie pasuje, 1GB RAM jest drozszy od dysku 250GB? a kontroler
RAID z BIOS albo softwarowy bo ceny nie policzyles...?
Ja bym mimo wszystko wzial 2 dyski, a RAM dokupil gdy stwierdze ze
potrzebny.
Ale to zalezy czym obrabiasz, bo np czesc programow do obrobki video 1GB
skonsumuje na dzien dobry i poprosi o wiecej ;)
Marx