Jak odzyskac zawartosc utraconej partycji ?

Autor: Andy <kandreoSKASUJ_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 26 Jan 2007 - 08:03:16 MET

Witam Grupowiczow!
Prosze, powiedzcie mi, czy za pomoca programu easy recovery da się odzyskac
zawartosc utraconych partycji?
Na partycji rozszerzonej miałem założone dwa dyski logiczne, niestety z
powodu pewnych komplikacji straciłem partycje rozszerzona wraz z dyskami
logicznymi.
Słyszalem, ze program easy recovery potrafi odzyskac zawartosc dysku nawet
po formacie, ale czy jest w stanie zrobic to w takim przypadku jak moj ?
Moze jest jakis inny program, ktory potrafi to zrobic ?
Prosze, doradzcie co zrobic by odzyskac zawartosc utraconych partycji !?

Z gory wszystkim bardzo dziękuję

Pozdrawiam
Andy