Stary dysk SCSI i dziwne zasilanie

Autor: <soto_at_localhost.localdomain>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 20:10:09 MET

Witam !

W moje rece dostal sie ostatnio stary serwerek IBM'a w ktorym to znajdowal sie
dysk twardy IBM DCHS09U (w/g nalepki wyprodukowany w 1995 roku). Dysk ten
jednak jest sprawny a ze i pojemnosc ma calkiem niemala (9GB) to chce go
wykorzystac. Wyjmujac go zauwazylem jednak iz jest on podlaczony do zasilania
dziwnym rozgaleznikiem - tzn takim kablem do ktorego z kolei podlaczone sa
dwie wtyczki zasilajace z zasilacza. Ktos moze mi powiedziec po co tak bylo
to podlaczone ? - czy jest to jakies zazbezpieczenie czy rzeczywiscie dysk
ten potrzebuje wiecej zasilania ?

--
sOtO