Re: Jaka różnica w wydajności ?

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 17:46:46 MET

On 25 Sty, 16:25, "Jurek" <spam_arekli...@op.pl> wrote:
> Witam. Jaka będzie różnica w wydajnośći całego systemu po zmianie samego
> procesora (obecnie AMD 64 Athlon 3000+ AM2) na procesor dwórdzeniowy np. AMD
> 64 Athlon X2 3600 AM2. Reszta sprzętu pozostaje bez zmian, pł.gł.GIGABYTE
> obsługuje procki X2, pamięć 1GB DDR2,dyski SATA 160GB i 200GB, grafika
> GIGABYTE 7300GT 256MB. Jaki przyrost wydajności w programach do obróbki
> video, grach, grafiki.
>
> Jurek

Zmieniłem 3000 jednordzeniowy na 4600 X2. Przestały mi się zacinać
aviki HD w divixie 5 Pro, jak na drugim monitorze gram w szachy. :)))
Serio. Istotną różnicą będzie możliwość równoległego
działania aplikacji ze względu na X2. Podczas konwersji dużego pdfa
w Adobe scroll w wordzie chodzi płynnie albo gram w coś tam i w tle
płynnie gra mp3 z winampa, obraz z tunera TV się nigdy nie ścina...