Re: 2 x Dual Channel - pytanie

Autor: <raack_at_o2.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 17:12:41 MET

Prawdopodobnie tak. Na tej samej płycie w dualu na 800 (cl4)
działają mi 2x1GB GEIL 800 (5cl) i 2x1G Patriot 667 (4cl). Dual też
zresztą działa przy wyjętej jednej kości z drugiej (chyba czarnej)
pary slotów pamięci (wiem z komunikatu POST). Wydaje mi się, że
dual chodzi zawsze, jeśli pierwsza para slotów (żółta?) jest
obsadzona dobrze współpracującymi pamięciami. Oczywiście nie
zmienia to faktu, że (niezależnie od duala) niektóre pamięci żrą
się okrutnie. Geile i Kingston Value u mnie nie ruszyły nawet 667
(5cl) chociaż oddzielnie chodziły na 800 (cl4). Też czytałem, że
najlepiej cztery powinny być identyczne, ale ta płyta jest chyba
stosunkowo tolerancyjna.