[mobo] ASUS M2N32-SLI Deluxe a Windows Vista

Autor: Andre NH <aturek.SP_at_M.pro.onet.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 14:34:50 MET

Witam.

Spotkałem się z tezą, iż posiadana płyta może nie współpracować z nowym
systemem Windows Vista. Czy jest to prawda? Jak to mam rozumieć? Czy kwestia
kompatybilnosci dotyczy sterownikow plyty?

Przymierzam się do zakupu systemu Vista 64-bitowego. Czy podana w tytule
płyta oparta na chipsecie nForce 590 będzie bez problemu współpracować z
systemem Windows Vista 64?

Andre NH