Re: Problem z dyskiem (a może płytą?)

Autor: <panryszard_at_o2.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 12:45:54 MET

> poruszeniu molexem (dość luźno siedzi). Jednak wyłącza się również bez
> ruszania, i wtedy jest to połączone z momentalnym rebootem komputera.
A czego oczekujesz że napisze Ci na ekranie że mu złączka luźno
siedzi i nie ma pewnego styku?

> Co i tak nie ma większego związku z problemem utraty danych przy
> formatach :)
No tak, zwykle format wiąże się z utratą danych.

Na każdym nowym dysku po jakimś czasie będziesz miał śmietnik
jeżeli dysk nie będzie miał pewnego zasilania (czytaj iskrzących
styków).

U mnie lekkie rozgięcie styków złączki w dysku rozwiązało
problem, a na nowym WD....JB miałem w ciągu 4 dni ze 3 rebooty i ze 2
zwisy systemu, teraz już ponad m-c ok.

pozdrawiam