Re: mocny sprzęt do ogolnych zastosowan

Autor: RDN <wojtekh_at__NOSPAM_rdn.com.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 11:24:07 MET

Użytkownik "Bartłomiej Miara" napisał w wiadomości
> A to ciekawe :) Mam płytę biostara na nforce2 i od 2 lat absolutnie
> żadnego problemu. Zresztę ecs i asrock też działają ok, wystarczy tylko
> nie kupować najtańszych modeli a oczekiwać wydajności, wyposażenia i
> możliwości przetaktowania procesora jak od modeli z 2x wyższą ceną.

Cóż.. każdy ma inne preferencje. Znam ludzi, dla których AsRock jest jedyną
płytą akceptowalną.
Ja należę do przeciwników tanich produktów. Zamiast właśnie ECS, ASRock czy
Biostar wolę dołożyć trochę do może gorzej wyposażonej ale lepszej
platformy.
Ja akurat jestem wyznawcą Gigabyte i cenię sobie te plyty, choć wiem, że
napewno można kupić od nich lesze.