Re: Komp za 4k zł do tworzenia grafy 3d

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 11:20:27 MET

"Wojtek H." <wojciech.hauschild@gmail.com> Odpowiedz na
news:ep8cc2$ik0$1@nemesis.news.tpi.pl:

> 1. Weź ciut wolniejsze C2D - trochę zaoszczędzisz, a łatwo go podkręcić
> 2. Conajmniej 2 dyski w RAID 0 żeby plik wymiany miał swobodę

Nie ma potrzeby. Rendering mało swapuje. Jeden szybki dysk wystarcza.

> 3. Radeon X1950XT świetnie sprawdzi się w grach 3D. Do renderingu i
> modelowania weź coś na układzie nVidia Quadro lub ATi Fire GL

Które za grosz nie mają wpływu na rendering. Tylko minimalny na prawiewiewy.
IMO nie ma sensu kupować dedykowanej karty bo i tak różnicy się nie odczuje.

> 4. W przyszłości kolejne 1GB Ram

A to bardzo dobry pomysł. Tyle że od razu. Zamianst drugiego dysku i drogiej
karty graficznej. Grafa na poziomie 7600 bedzie wystarczająca. A co do ilości
ramu to nie ma ograniczeń. Zawsze bedzie za mało;)

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski