Re: mocny sprzęt do ogolnych zastosowan

Autor: RDN <wojtekh_at__NOSPAM_rdn.com.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 09:31:05 MET

Użytkownik "Hotmaster" napisał w wiadomości
> Witam,
> Potrzebuję kupić mocny komputer na którym szybko będzie chodziła Vista i
> na którym będzie można jeszcze jakiś dłuższy czas pograć w najnowsze gry.
> Mam swoje typy ale nie chciałbym sugerować nic grupowiczom. Będę bardzo
> wdzięczny za przykładowe konfiguracje. Limit to 3k z panelem 19 LCD.

> Intel C2D E6300 BOX
OK

> Biostar TForce P965 Deluxe
Plyta glowna to nie "podstawka pod procesor". Weź coś markowego. W dobrej
cenie dostaniesz dobrze wyposażone plyty Gigabyte
Biostar, ESC, Asrock - trzymaj się raczej z daleka

> Palit GeForce 7900GS 256/256 DDR3
OK

> CORSAIR DDR2 1024 MB / 800 (Dual 2 x 512 MB)
OK, choć jak Cię najdzie ochota na o/c to 667 i 533 będą się kręcić lepiej.

> Chieftec GPS 450AA-101A 450W
OK

> HDD Samsung 160GB SATA2
Weź samsunga 250GB (model 2504C) - większy transfer wewnętrzy, większa
pojemność a cena niewiele większa.
Zwlaszcza że Vista lubi dużo miejsca.

> + jakiś napęd, no i plus ten panel, ale to już sam sobie poradzę ;)
Z napędów DVD RW to coś z LG, Pioneer
Panel... raczej w 3000 za calość ciężko będzie. Ale skoro komp ma być do
ogólnych zastosowań i gier to matryca TN będzie dobrym kompromisem.
Szukaj coś od Samsung'a i pilnuj żeby było wejście DVI. Zyskasz na jakości
obrazu.