Re: sposób na jakość obrazu w dużych rozdzielczościach w 2D oraz 3D

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 20:54:16 MET

"mookie" <mookie@epf.pl> wrote in message
news:1169661642.221047.28210@v45g2000cwv.googlegroups.com...

On 24 Sty, 18:30, "PAndy" <pandrw_cutth...@poczta.onet.pl> wrote:
> ustaw lekki sharpen w driverach od NV - powinno pomoc - skoryguje
> kiepska charakterystyke filtrow karty.

To są wciąż pośrednie rozwiązania, z pewnością nie przyczyni
się to do poprawy obrazu, jedynie czcionki mogą ciut lepiej
wyglądać i to wszystko.
W międzyczasie dowiedziałem się że MATROX G450 daje naprawdę
świetną jakość obrazu i z odświerzanie 1600x1200 85Hz to nie
problem. Jednak to wszystko o AGP a czy PCI też sobie da radę?

Tak, typ magistrali nie ma wiekszego znaczenia - nie bedziesz mial tam
akceleracji sprzetowej i tyle - jesli masz szybki komp to pewnie nie
odczujesz tego tak bardzo (bedzie jak praca w Linuxie ;) lol ) - w
kazdym razie karta ma wlasna pamiec i nie bedzie miala zadnych problemow
(nie dam sie pociac jak sie zachowa oprogramowanie ale sprawdzisz i dasz
znac)