Re: Jaki multimetr

Autor: Bob <bob_at_op.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 20:24:01 MET

W artykule news:ep884c$4h3$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Palmer z adresu <kolupCIACHO@o2.pl> napisał(a):

> Witam,
> Planuję zakup multimetra do mierzenia napięć w kompie (i nie tylko).
> Może być uniwersalny. Chodzi o to, że nie wiem, jakimi kryteriami się
> kierować (marka, atesty), dlatego postanowiłem zapytać tu na grupie,
> jakimi miernikami posługujecie się do pmiarów napięcia Chciałbym taki
> z bardzo małym błędem pomiaru, ale wiem, że takie sa bardzo drogie.

Witam
Ja uzywam miernikow METEX od dobrych paru lat i nie narzekam, chociaz nie sa
takie tanie, mierniki w cenie 10-20zl to wskazniki ktore trudno nazwac
miernikiem.
tu link do sklepu internetowego z parametrami dla orientacji(sa tam tez inne
mierniki) :
http://www.elmer.krakow.pl/html/multimetry_metex.html
a to cennik:
http://www.elmer.krakow.pl/cennik_elmer_apar_pom.pdf