Re: karta Wlan w Aristo Smart 340

Autor: <gabrielmarczak_at_gmail.com>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 18:55:05 MET

> Niedaleko przycisku "power" masz wlacznik karty sieciowej. Jaka jest
> reakcja po jego wcisnieciu ? Zapala sie dioda od karty WLAN ?

Witam,
dzięki za odpowiedź, ale to nie jest rozwiązanie mojego problemu.
Dioda od karty WLAN zapala się i gaśnie na życzenie, nic jednak z
tego nie wynika :)). Szukam dalej. Zainstalowałem teraz i modem i
wszystko itd., ale nigdzie nie widzę karty, ani w menadżerze
urządzeń ani nigdzie. Więc po prostu dalej nie wiem o co chodzi.

Pozdrawiam
Torgerd Horgabrud