Re: ATI Radeon 9200 vs. GF7200FX

Autor: Jacek <jdwind.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 15:04:25 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Nie pakuj się w 9200, bo nie obsługuje DirectX 9.

Dokładniej to karta ATI 9250. Nie wiem, czy nie obsługuje directa 9, ale
puściłem dxdiag i wszystko zobrazowało dobrze. Zainstalowałem jednak na nowo
sterowniki z płytki (bez CCC). Po zainstalowaniu tych z omega drivers wrażenie
optyczne (moje, okularnicze ;-)) było gorsze. No chyba, że nie włączyłem
jakichś opcji, ale instalowałem standardowo (Yes>Yes>Yes itd. ;). Acha, przy
overclock dałem no ;). I przy umieszczaniu skrótu na pulpicie też, ale to już
półżartem.
Pozdrawiam.