Re: Podkrecenie - do posiadaczy E6300 i P5B Deluxe

Autor: giq <grzegorz.widziszowski_at_gmail.com>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 11:59:26 MET

Jak już inni napisali, najpierw zasilacz porządny sobie spraw.

Ja mam E6300 na zwykłym P5B (nie Deluxe), wiatrak ogromny freezone czy
cuś w ten deseń, który dodatkowo dmucha w okolice chipsetu, do tego
2x 1GB GoodRAM 667

Całość chodzi stabilnie (testowany wielodniowym renderingiem) 415MHz
x 7 = 2,9 GHz :).

Generalnie to jest świetny proc do kręcenia :)

--
Pozdrowienia z (wreszcie !) zaśnieżonego Wrocławia
Giq