Re: Kupuję najlepszą Panoramę LCD na rynku - już wiem jaką!!! - ale którą???

Autor: Jakob <Warezik_at_oneton.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 09:58:00 MET

>Co i raz słyszę tą opinię i co i raz mnie ona dziwi. Naprawdę tak źle ci
>się używało monitorów CRT?

CRT a LCD z SZYBĄ nie zachowują sie identycznie jesli chodzi o odbijanie
swiatła

w najlepszym wypadku przy bardzo dobrej jakosci szyby (jak w NEC 20WGX2)
nadal bardziej odbija swiatło niz w CRT, w najgorszym wypadku (np monitory
XEROX) na takim LCD jest totalne lustro w kazdych warunkach

są i plusy szyby afkors...