Re: Kupuję najlepszą Panoramę LCD na rynku - już wiem jaką!!! - ale którą???

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 09:16:53 MET

Olastrada napisał(a):
> - Smasung 215TW czy
> http://sklep.proline.com.pl/shop.php?prodid=SAMSUNG+21+215TW
> - NEC 20WGX2
> http://sklep.proline.com.pl/shop.php?prodid=NEC+LCD+20WGX2

No i widzisz :) Dwa dni temu dokonywalem podobnego wyboru. Niestety nie
dla siebie ale no wybor byl moj. Ja sam pracuje na Samsungu 173p+ i
kocham ta matryce PVA.

Ale do rzeczy. Wybrany zostal Samsung i nie poprzez moj sentyment.
Dlaczego:

- Nec ma bardzo refleksujaca szybe na matrycy. Przy tak szerokim
monitorze ciezko bylo go ustawic tak aby gdzies nie pojawialy sie
odbicia swiatla. Napewno bardzo fajnie pracuje sie przy braku
oswietlenia ale no dla mnie jest to cecha przekreslajaca ten monitor.

- Bogata gama zlacz wejsciowych. Co w naszym przypadku mialo duze znaczenie.

- Samsung ladniejszy od Neca nei jest ale duzo solidniejsz.

- Samsung ma pivota

- Jakosc obrazu i odwzorowanie kolorow jak dla mnie prawie takie samo w
obu modelach.

Najlepiej to idz do sklepu i kaz sobie wyciagnac i podlaczyc jednego i
drugiego.

RudeBoy