Re: BENQ FP91GP Porada

Autor: bosskg <bosskg_at_o2.pl>
Data: Wed 24 Jan 2007 - 05:46:54 MET

W wiadomości:ep5u5u$t3l$1@nemesis.news.tpi.pl,
MJ 23 <kici@interia.pl> napisał(a) co następuje:
> Witam
>
> Zakupiłem Monitor jak w temacie
> Wcześniej miałem monitor CRT 17LG Flatron
> Włączając film mam wrażenie iż jest jakiś taki pikselowaty czasami
> Czy zaproponujecie jakieś ciekawe ustawienia bądz sterowniki aby to
> poprawić Przy zróznicowanych kolorach w filmie nic nie widać
> natomiast przy jednolitym powstaja takie dziwne leje z pikseli
> Dzieki za kazde info
>
> Pozdr
U mnie widac to tylko przy zlej jakosci filmach... W dobrych divx-ach i dvd
nie ma takigo zjawiska... u mnie dziala na ustawieniach jasnosc/kontrast
50/50, kolor - normalny, mozesz sobie takze zmniejszyc gamme w sterownikach
karty do okolo 0.85

--
Pozdrawiam | Krzysiek
Athlon XP 2000+@2000 MHz | Abit NF7-S V2.0 | 2x TwinMos 512 MB Cl 2.5