Re: grafika do autocada ?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 23:35:37 MET

Mich@l napisał(a):
> Bez sensu. To proste, amatorskie karty. Polecam coś na NVidii Quadro
> (bardzo fajne karty robił HP), ewentualnie Matroksy ze starszej serii G
> albo ATI FireGL
Ok, a mozesz mi jeszcze powiedziec co takiego "profesjonalnego" jest w
tych grafikach? Jesli teoretycznie uda mi sie dorwac rev 2.x plyte
gigabajta, to bedzie tam Quadro NVS 210S - czy to wystarczajaco profi? :)
Pytam serio, zebym mogl odpowiedziec klientowi "dlaczego proste quadro
jest lepsze niz x1950 za kilkasetzl"