Re: Problem z dyskiem (a może płytą?)

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 23:24:21 MET

Brodi napisał(a):

> ta płyta ma problemy z obsługą wielu różnych kości RAM, wymień je w pierwszej
> kolejnośći mimo że memtest gioldmem i huj wie co jeszcze nic nie wykażą po paru
> godzinach , zaufaj mi :]
> nowszy bios też nie zaszkodzi

Ale problemy zaczęły się od pewnego momentu, a kość ta sama od początku.
512MB DDR Kingstona.

> jeśli to nie ram to zostaje zasilacz albo dysk WD który jest bardzo wrażliwy na
> zasilanie

Decyzja o wymianie dysku (albo przynajmniej dokupieniu nowego na system)
już zapadła, teraz właśnie zastanawiam się jeszcze nad zasilaczem.
Wymiana płyty by mnie pogrążyła, bo dochodzi procesor, karta graficzna,
ram...

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS