Scythe Infinity+asus m2n-e ?

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 20:19:13 MET

witam
postanowilem troche pobawic sie w oc procka a64 3500+. doszedlem do 2645
MHz i zaczynaja sie problemy z temp. procek dziala z boxowym wentylem.
postanowilem sprawic sobie Scythe Infinity. naczytalem sie o tym wentylu
sporo dobrego, ale obawiam sie czy mi sie zmiesci na plyte. obudowe mam
duza wiec tu problemow nie bedzie, ale obawiam sie kolizji radiatora z
roznymi kondensatorami i innymi urzadzeniami na plycie.
czy ma ktos taki zestaw i moze potwierdzic badz rozwiac moje obawy ?
pozdr.