Re: komputer do pracy 24/7

Autor: Brodi <madmax81_at__kaczory>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 18:49:00 MET

> Jak to cenowo wyjdzie?
cenowo to tylko allegro :]

co do innych porad to ..
jakiś IBM , Dell czy FS

> Wymagania mam takie:
> 1. Procesor - PII/PIII 450-600MHz (moze 2*450? i co to mi da?),
> 2. Grafika - dniazdo AGP na plycie, "pelnowymiarowe",

> 3. Dzwiek - moze byc zintegrowany, ale zeby Linux wykryl (a tu sa schody, bo >
> na maszynach z PII/PIII jeszcze zaden Linux mi nie wykryl karty dzwiekowej),
bzdety , troche praktyki i nawet uruchomisz karte na ISA, kup płyte na chipsecie
Intela i będzie OK

> 4. Dysk - SCSI na plycie, czy przez osobna karte? Wielkosc dysku do 10GB
> wystarczy.
akurat mi zagraca pokój jakiś Fujitsu-Siemens z jakimś SCSI, solidna buda na
kluczyk, ma wszystko z wyjątkiem dysku i procka bo jest obecnie p2 266 :]
na allegro takie kompletne po pare stówek chodzą

> 5. USB koniecznie,
> 6. 2*PS/2,
to ma ATX w standardzie :]

> 7. Sieciowka - tylko nie "na kosci" Realtek.

tu zamiast używać zintegrowanych kup intele na 82559 po 8 zł na allegro