Re: Laptop z PCMCIA czy Express Card

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 17:18:41 MET

Obywatel(ka) versus dnia 2007-01-23 doniósł(a), że:

> Witajcie
> Mimo, że większość laptopów sprzedawanych na rynku wyposażonych
> jest w PCMCIA, to coraz więcej pojawia się takich, które posiadają
> express card. Który wariant Waszym zdaniem najlepiej wybrać? W
> przypadku Express Card boję się, że mimo iż złącze teoretycznie
> nowocześniejsze, to na przykład trudno znaleźć jest teraz taki
> hybrydowy tuner TV na niego. Wszelkie sugestie mile widziane

Np. majac express card mozesz zapomniec o bezprzewodowym Internecie 3G
jak blueconnect czy inne w formie "schowanej". Z tego co wiem, do teraz
zaden z operatorow nie wprowadzil do sprzedazy kart na EC.
Tak wiec pozostaje wtedy tylko zewnetrzny modem.

Pozdrawiam

--

         Artur Mariański