Problem z pamięcią

Autor: Konrado5 <jnmpacnn5_at_hmsdpha.ok>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 14:31:39 MET

Mam pewien problem, którego rozwiązania nie znalazłem ani w Google ani w
archiwum grup dyskusyjnych. Mam płytę Shuttle AV11 i w testach mam bardzo
słabe wyniki przepustowości pamięci (z tego co pamiętam to ok. 300 MB/s).
Mam 2 kości PC133 (128 MB), a FSB jest ustawione nawet do 140 Mhz, a
przepustowość pamięci jest nawet niższa niż PC66. Co może być przyczyną tego
problemu? Czy może to być spowodowane przez słabe kości pamięci, które niby
są PC133? Nawet Sisoft Sandra mówi w części o płycie głównej, że jest to
EDRAM, natomiast w części o pamięciach mówi, że SDRAM.