Re: compaq na router

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 12:45:14 MET

jerry napisał(a):
> Zamierzam postawic router na linuxie. I nie bardzo wiem jaki sprzet wybrac
> wizualnie mi sie podoba: np
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=159281142 (COMPAQ IPAQ cel 866MHz
> 128MB/6,4GB )
> parametry sa ok jak dla zastosowania, ale chodzi mi o cos innego - moze ktos
> wie jak bardzo glosne sa te komputery? takiego celerona mozna puscic na
> jakims pasywnym chlodzeniu? I jeszcze jedno choc w zasadzie o ntg zachacza
> czy compaq uzywal jakis bardzo niestandardowych podzespolow ktore nie sa
> obslugiwane przez linuxa?
Co do halasu - w zasadzie nic nie slychac ze jest to wlaczone i posiada
wentylator, glosniej dysk juz pracuje.
Co do osprzetu - to wszystko tam jest intelowskie, obslugiwane bez
problemu. Jedynie cd-rom ktory fizycznie jest laptopowy, a praktycznie z
tylu jeszcze potrzebuje przejsciowki z laptopowego na ide, wiec
podlaczenie wprost bywa problematyczne. Ale mozesz na zewnatrz podlaczyc
zwykly cdrom na czas instalacji.