Re: Jak często brudzą się listwy czyszczące w laserówkach?

Autor: Soulsick <soulsick.net_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 11:20:12 MET

Dnia Tue, 23 Jan 2007 10:39:22 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> A na pewno nie jest to np. zabrudzenie linijki LED?
> Albo umierający ze starości bęben?
>
> Linijkę LED łatwo możesz przemyć czymkolwiek nie zostawiającym
> smug i paprochów (izopropanol lub dobre płyty do czyszczenia
> monitorów i LCD). Zazwyczaj sporo pomaga.

No właśnie nie :/

Najpierw pisałem to:

http://tinyurl.com/3x3wfr

Listwę czyściłęm, bęben był przy mnie nowy wkładany, pozatym jak zaniosłem
do serwisu, to powiedzieli, że to typowe zabrudzenie listwy, wyczyścili ją
i działało jak nowe... Przez 100-200 stron :/

Wydaje mi się, że coś jest nie tak, bo taka listwa to przynajmniej raz na
toner powinna wytrzymać (na logikę) :/. Drukarka stoi w kąciku w pokoju na
stabilnej szafce. Jedyne czynności jakie przy niej wykonuje to dokładanie
papieru i odkurzanie raz na jakiś czas z wierzchu.
Otwirzyłem ją tylko do czyszczenia listwy i "wizualnej kontroli bębna"

--
Soulsick