Jak często brudzą się listwy czyszczące w laserówkach?

Autor: Soulsick <soulsick.net_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 10:26:04 MET

Słuchajcie jak to z tą listwą czyszczącą?
Mam drukarkę OKI-14ex, pojakimś czasie (ze 2000 stron) pojawiły się jasne
pasy wzdłuż drukowanego tekstu, odwiozłem do serwisu. Wyczyścili, a gdzieś
po setce znowu to samo :/.
To normalne? Czy serwis źle to czyści?

A może jest tu ktoś kto opisze procedure dobierania się do tej listwy?
Tak żebym nie uwalił łazienki aż po sufit i żebym nie uszkodził tego całego
ustrojstwa z bębnem i głowicą....

--
Soulsick