Re: Jak tchnac zycie w tego pc??

Autor: deejaymario <deejaymario_at_go2.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 09:36:43 MET

Reasumując tak jest bład w temacie przyznaje sie, nie zauwazylem.
Po drugie komputer sluzy mi do zrzucania filmikow z kamerki (sony
hc-44e) na dysk, edycji i potem roznego rodzaju kompresji (do dvd-video
i avi), ewentualnie kompresji materialu z tv (dvb) na xivd, nastepnie w
kolejnosci do gier (fakt nawet niezle sie gra, ale w fear z duzymi
detalami nie pogram).
wiec chyba zmiana ramu na 2gb bedzie dobrym wyborem, kwestia tego czy
az tak bardzo nie bedzie przeszkadzac
jak kupie jedna kosc 1gb/400mhz cl3, a teraz mam cl2.5 ?
co do dysku to fakt to juz opcja, (np do materialu z kamerki),
a sprawa grafiki wybor padl by w okolicach do 400zl, czyli rozgladalbym
sie za 7300gt lub 7600gs.
czy sprawa warta zachodu z ta karta graficzna? bo z tego co zrozumialem
z ramem tak.
a tak pozatym na ile wycenilbym swoja karte xpretvision 9800se
256mb/128bit??