Re: Jakie bezprzewodowe sluchawki z mikrofonem?

Autor: Dariusz Krok <d_krok_at_tlen.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 09:04:27 MET

"Sanctum Officium" <ktos@gdzies.tam.w.pl> wrote in message
news:eor6bd$9lo$1@inews.gazeta.pl...
> "Grzegorz Nowak" <ahpuch@o2.pl> wrote in message

> jakiegos
> gada.
>
> Chodzi o słuchawki z mikrofonem do komputera zgodnie z tematyką grupy, a
> nie
> o słuchawkę do telefonu komórkowego.

jeśli mogę coś dorzucić od siebie, to bezprzewodowe, bluetooth'owe, ale
niestety nie najtansze to Plantronics Pulsar. Chodzą b. dobrze, współpracują
bez problemu ze Skypem i telefonem kom. (jednocześnie !!), a i do
posłuchania muzyki się nadają (co prawda to nie PortaPro ale jakość jest na
prawdę niezła)

--
Dariusz Krok