Re: wiatraczek na kieszeni dysku

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 01:07:33 MET

> Nie mam jak sprawdzić... OK, jeszcze odczekam.

Chcesz powiedzieć że DTemp, Everest, HDTune (i wiele innych)
nie pokazują u Ciebie temp. dysków ???

> Nie lubię tych małych
> wiatraczków bo z doświadczenia wiem, że to kompletne badziewie psujące
> się po kilku miesiącach.

Niektóre wyją od nowości. Albo już po tygodniu.
Warto na ich miejsce wstawić jakiś lepszy, choć osobiście
nie miałem szczęścia takiego istotnie lepszego zdobyć.
Ale to co miałem podłączyłęm przez panel regulacji obrotów
i jakoś dało się żyć.

latet