Re: Optyczne trackballe, doświadczenia z eksploatacji

Autor: Mikolaj Machowski <mikmach_at_wp.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 00:40:14 MET

Edward Kniazycki napisał:

> Tzn. masz na myśli:
> http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRID=2150,CONTENTID=5002
> I rzeczywiście da się z tego wyjąć kulkę bez rozkręcania!?

Nie wiem jak u Logitecha, ale w różnych nonamech jakie miałem kulkę
dawało się wypchnąć palcem od spodu bez rozkręcania niczego.

Niestety wbrew temu co piszą regularne czyszczenie jest potrzebne bo
należy czyścić elementy na jakich opiera się kulka. Dlatego ostatecznie
porzuciłem trackballe na rzecz myszy.

m.

--
LaTeX + Vim = http://vim-latex.sourceforge.net/