Re: Core2 Duo E4300 1.8GHz czy Pentium D945 3,4 GHz

Autor: fiodor <fiodor_at_post.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 23:18:11 MET

Slawek wrote:

> Panowie, stoję przed wyborem procesorka, komp raczej do gier
> i zastanawiam się czy lepiej
> Core2 Duo E4300 1,8GHz czy może Pentium D945 3,4GHz

jesli do gier nie ma znaczenia jaki procesor tam siedzi,
ahtlon, coreduo czy pentium d,
wszystko przejmuja obecnie gpu na kartach graficznych
co do samych procesorow ta sama wydajnosc,
ja bym bral Pentium D, 2 rdzenie, 4 mb cache (po 2 mb na kazdy rdzen)
e4300 ma tylko 2 mb, jesli core2duo to minimum e6600