Re: I need a help ! Klaiwatura bezprzewodowa

Autor: - <nie_at_pisz.na.ten.adres>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 22:07:20 MET

> Problem dotyczy Labteca bez kablowego :) a dokladniej ze nie dziala
> poprawnie w grach (COD 2itp),guzik raz wcisniety dzial okolo 5 sek.

Mysle, ze to wina zapadajacych sie na 5 sekund klawiszy ;)
Ale tak powaznie - wywal sterowniki, podlacz poniwnie i zobacz co sie
stanie. To pozwoli wyeliminowac problem ze sprzetem.

> prosze o
> wiadomosc na maila

To jest usenet, i odpowiedz prowadzi do powstania dyskusji, ktora moze
kiedys przydac sie komus innemu do rozwiazania podobnego problemu :)

--
cvengrf-tbyq@jc.cy (rot13)
Mam stary PII i gram w Sid Meier's Pirates! :)