Jaką płytę główną - jako stabilną i trwałą polecacie?

Autor: Marek S. <piter.17_at_wywalto.wp.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 20:49:09 MET

Ważna jest trwałość płyty, jej długowieczność, oraz stabilność pracy (przy
czym nie bawię się OC procesorów).

Nie wiem czy coś się zmieniło, ale kiedyś było tak:

producenci polecani:
- ASUS
- Microstar
- Gigabyte

producenci, których należy omijać szerokim łukiem:
- Asrock
- Abit
- ECS

nie wiem nic o DFI poza tym, że ponoć ładnie się podkręca, na czym jak
wspomniałem mi nie zależy.

Kogo byście polecili obecnie, ja przekonałem się do Asusa, ale może jakiś
jeszcze produkuje płyty TRWAŁE oraz STABILNE?

Pozdr
Marek S.

PS.
Jeśli macie jakiegoś sprawdzonego faworyta, to płyta będzie dla procka AMD
Althon 64 3000+ BOX (Socket 939) Venice

musi mieć FireWire + minimum 2xPCI