konflikt sprzętowy

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne._at_.wp.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 20:06:21 MET

Witam
Dziś po zakupie nagrywarki Pioneer 111 D i jej podłączeniu okazało się, że
nie lubią się z napędem DVD Asus E616. Kombinowałem na wszystkie możliwe
sposoby podłączenia i zworkologii. Nic z tego. Chciałem je podłączyć pod
kontroler Silicon 0680. Dopiero po podłączeniu jednego urządzenia do
kontrolera a drugiego do płyty komputer wystartował. Miał ktoś już taki
problem? Da się go rozwiązać w inny sposób? (musiałem zrezygnować z opcji
bootowania do innego systemu z poziomu Windows)

--
Zbychu
------