Re: UPS 250VA - akumulator 12V 7Ah

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 17:32:26 MET

Dnia Mon, 22 Jan 2007 17:08:56 +0100, J.M.Oizo napisał(a):

> no moj nie ma chyba "zimnego startu" - bo probowałem na nim odpalic komputer
> ale sie nie udało. :(

Rzeczywiście dziwne, bo czytałem test w którymś Magazynie Amiga i coś w
okolicach tych 250VA testowali, miał zimny start. U mnie wygląda tak, że
przycisk power (oznaczony także jako "test") trzyma się chyba 10 sekund,
UPS zaczyna piszczeć, a po puszczeniu przycisku startuje (i może się od
razu wyłączyć, jak jest podłączony monitor CRT i go przeciąży).

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot