Re: ciekawostka

Autor: Pawel Andziak <ganda_at_ganda.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 16:43:17 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Nic nie kopiuje ;)

> Nie. Same z siebie działają równolegle identycznie.
> Muszą być specjalnie przystosowane, by robić coś innego
> w każdej kopii, a proces-rodzic musi pobrać wyniki od
> procesu-potomka i dołączyć do swoich.

W moim skrypcie jeden proces szukal liczb doskonalych parzystych, a
drugi nieparzystych. Natomiast idac za waszymi poradami napisalem
podobna aplikacje w C (oczywiscie wyszlo, ze liczy to samo kilka razy
szybciej niz PHP...). Aplikacja szuka liczb doskonalych w przedziale
1-100000. Umie pracowac w 1, 2 lub 4 watkach (albo wiecej po malutkiej
modyfikacji kodu). Natomiast wnioski sa podobne, jak przy benchmarku w
PHP. Nie wiem jeszcze jak C2D sie spisze - dowiem sie, jak wroce do domu.

Wszystko mozna znalezc tutaj: http://www.ganda.pl/benchmark

Przyjme chetnie wszystkie uwagi.

pozdrawiam

--