UPS 250VA - akumulator 12V 7Ah

Autor: J.M.Oizo <Spam>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 16:29:23 MET

Mam UPS APC 250VA z akumulatorem 12V 7Ah

Jak długo na nim bedzie działał komputer Duron 1600 , dysk 250GB , płyta na
KT 600 , 2 napedy optyczne , monitor LCD 19cali , 512MB ram ddr

oraz

TV 29cali CRT i tuner ferguson???

Jak długo to wszystko razem podłaczone moze podziałac????

I drugie pytanie :
Komputer jak wyzej wymieniony plus TV oraz tuner ferguson + router +
komputer (celeron 700 , 128MB ram i k sieciowa wifi oraz dysk 15GB) - czy to
wogole na nim zadziała jak tyle podłacze???
Bo czesto mam sekundowe zaniki pradu i chce zeby UPS robił za filtr i
przynajmniej minutowe podtrzymanie pracy urzadzen .

Da to rade?

Czy moze dodac jakis inny , wiekszy akumulator do niego??

Moze jest jakas stronka w necie ktora teoretycznie oblicza ile ups
podziała??