zestaw nie do gier

Autor: tomm <kermit_frog_at_onet.poczta.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 15:45:39 MET

Witam,
mam w planach zakup komputera przeznaczonego do ogólnie pojętych zastosowań
domowych z wyjątkiem gier, czyli Internet, oglądanie filmów, pisanie
dokumentów tekstowych itp. Wyjątek stanowi uruchamiania VMware z systemem
Win2000.
Posiadam już 2 dyski i nagrywarkę DVD na PATA, dlatego chciałbym je
przełożyć do nowego komputera, podłączając je na osobnych kanałach, zatem
potrzebuję 2 złącz PATA na płycie głównej.
Wybrałem takie komponenty do proponowanego zestawu:
- Gigabyte GA-M55PLUS-S3G s. AM2 269zł
- Athlon 64 3200+ Orleans AM2 BOX 295z
- 2x KingMax DDR2 512MB 667 2x186zł
- Samsung 200GB 8MB SP2004C sATA-2 239zł
- Tagan TG330-U01/TG380-U01 189zł/239zł
- jakaś obudowa ~100zł
W przyszłości jakaś grafika pod PCI-E z wyjściem DVI dla LCD.
Na powyższy zestaw wydam około 1500zł i w takiej granicy po ew zmianach
konfiguracji chciałbym się zamknąć :)
Teraz zwracam się do Was o jakieś propozycje zmiany na coś co bardziej się
nadaje do moich potrzeb niż to co wymieniłem.

--
Pozdrawiam, Tomasz